poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Statystyki spadają!

Witam.

          Powiem od razu w czym rzecz: zastanawiam się, czy powinnam zawiesić bloga. Dlaczego? Pod ostatnim rozdziałem nie ma żadnego komentarza, aktywność tj. liczba odwiedzin na blogu również znacząco spadła... Wpadło mi do głowy: skoro prawie nikt tego nie czyta, to po co mam się trudzić i poświęcać czas na dodawanie nowych rozdziałów? Jak już pisałam wcześniej, ja znam zakończenie i wcale nie muszę go publikować, zaś napisanie dwu, trzy zdaniowej opinii na temat mojego opowiadania nie jest jakimś niesamowitym wyczynem wymagającym nie wiadomo jak wielu pokładów energii. Nie mówię, że to zrobię, ale jak tak dalej pójdzie zawieszenie bloga będzie nieuniknione.

Sakurishi

3 komentarze:

  1. Nie zawieszaj bloga!! ;c Wprawdzie znalazłam go dziś rano ale już zdarzyłam nadrobić wszystkie rozdziały i czekam na nexta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, statystyki nieco podskoczyły, co pewnie zawdzięczam Tobie :)
      Na razie nie zawieszę, ale może dzięki temu postowi ludzie trochę się zmobilizują i napiszą krótką, logiczną opinię pod którymś z moich rozdziałów :3
      Ach, zapomniałabym! Witaj na moim blogu ^^

      Usuń
  2. Ej no! Nie pozwalam! Co ja bym zrobiła? ! Absolutnie zabraniam ci zawieszać bloga!!!

    OdpowiedzUsuń